Dzīvojot Rīgā noteikti visiem ir nācies saskarties ar kontrolieriem. Pēc skata vienkārši un nekaitīgi cilvēki, bet pēc būtības - rupji un augstprātīgi ļautiņi (vismaz lielākā daļa no viņiem). Protams, nevar apskaust viņu darba režīmu, bet tam nevajadzētu būt par iemeslu nepelnītām rupjībām.
Kas tikai nav redzēts - gan kā kontrolieri izmet "zaķi" no transporta līdzekļa, gan tas kā viņi bariņā apstrādā upuri izspiežot pēdējos santīmus. Vot te rodas jautājums. Kā viņi izzīlē kam prasīt naudu un kuru izmest no transporta? Man reiz bija gadījums - ejot uz brīvu vietu (gar to verķi) nopīkstēja e-talons. Un kontrolieris, kas tur tuvumā snaikstījās pēc taloniem, skarbi uzbrēca: "Ko tas nozīmē?" Loģiski ka izvērsās asāka vārdu pārmaiņa. Mēģināja pat izspiest soda naudu. Mani vārdi, ka talons izsists jau pirms 20 minūtēm, neko nenozīmēja. Runā ar viņu kā ar tukšu gaisu, vārdi atsitas kā pret sienu. Beigu beigās savu taisnību pierādīju, bet atvainoties tā rupekle neuzskatīja par vajadzīgu.
Teiksiet ka jāraksta sūdzības? Tukšs numurs - nekad neviena sūdzība nav sasniegusi dzirdīgas ausis. Visi rakstiskie ziņojumi, ko esmu sūtījis, atduras kā pret sienu. Nekad neviena atbilde līdz manīm nav nonākusi. Rīgas Satiksme pilnīgi ignorē pasažiera tiesības. Publiskais "fui" no manas puses...
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru
Priecāšos par jūsu izteiktajiem viedokļiem! Paldies par atsaucību.
Ar cieņu
Mārtiņš